Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .
Перевірка якості на момент доставки
Усі наші товари мають бути перевірені відразу після отримання. Важливо звернути увагу на умови та якість товару до використання товару. Претензії щодо якості після відкривання упаковки товару, на жаль, не можуть бути прийняті.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
Товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
Збережено всі ярлики та заводське маркування;
Умови обміну та повернення товару неналежної якості:
Фото-відео доказ: Для розгляду вашого запиту на обмін, необхідно надати фото чи відео, яке підтверджує дефект товару, зроблене у момент його розпакування.
Відправка товару назад: Ви маєте відправити товар назад на нашу адресу для подальшого обміну чи повернення.
Швидка відповідь: Після отримання товару ми оперативно працюємо над вирішенням вашої ситуації, надсилаючи заміну або повертаючи кошти у найкоротші терміни. Процес від отримання претензії до відправки нового товару займає не більше 3 робочих днів.
Спосіб повернення коштів:
Повернення коштів відбувається тим самим способом, яким була здійснена оплата: банківським переказом на вказані покупцем реквізити.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .